close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בת מצווה בראשון לציון

מערכת שורשיב סיוון, תשעז06/06/2017

תגיות:
צילום: shutterstock

בת מצווה הוא אחד האירועים הראשונים והמשמעותיים ביותר בחיי כל נערה צעירה. יש דרכים רבות ומגוונות לחגוג אותו, אך אין ספק שעצם החגיגה היא אירוע חשוב ומכונן. המשפחות המקפידות על המסורת היהודית תמיד יעדיפו לקרב את האירוע לירושלים ואפילו לחגוג ליד הכותל המערבי. אך תושבי ראשון לציון יכולים ליהנות גם מאירועים מיוחדים ומעולים קרוב לבית – במסגרת אולם אירועים שבו ייערך אירוע נעים, מזמין, חגיגי ולא פחות חשוב – טעים. אז איך עורכים את החגיגה האולטימטיבית ואיך בוחרים מועדון בת מצווה בראשון לציון?

מאפיינים של אולם אירועים המתאים לבת מצווה מעולה

חגיגת בת מצווה מעולה דורשת התחשבות ברצונות ובתחומי העניין של ילדים ומבוגרים כאחד, משום שבדרך כלל כל הדורות מתאספים תחת קורת גג אחת על מנת לחגוג את יום ההולדת החשוב של הילד האהוב. על מנת לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, יש לארגן מראש את החלוקה של מבוגרים וילדים ולהוסיף את האטרקציות הרלוונטיות לשני הדורות.

מה אוהבים המבוגרים בחגיגות בת מצווה באולם אירועים?

·         מוזיקה טובה

·         ארוחות מזינות ומגוונות המתאימות לכל טעם – אוהבי בשר, צמחונים, טבעונים ועוד.

·         משקאות שונים – אלכוהול איכותי, קוקטיילים, שתייה קלה ועוד

·         פינת תה וקפה עם קינוחים

·         אטרקציות בין לבין – מוזיקה חיה, הקרנות של סרטונים חגיגיים לכבוד חתן השמחה על גבי מסך גדול.

מה ילדים רוצים למצוא באולם אירועים שבו חוגגים בת מצווה?

·         קונסולות משחק

·         מקומות ישיבה מיוחדים לילדים

·         משחקי חברה

·         מוזיקה מקפיצה ומרקידה

·         אפשרויות להצטלם – צלמים, דוכני צילום עם הדפסה של התמונות לצד פרסום בפייסבוק ועוד

·         האשטאג ייעודי של האירוע (אך זו כבר אחריות של הילדים עצמם לרוב, לאו דווקא של ההורים)

·         כניסה חגיגית של חתן בר המצווה לאולם.

מהי האחריות של אולם האירועים לארגון בת מצווה מעולה?

כל אולם אירועים יכול להתאים כמעט לכל סוג של אירוע, אך על מנת ליצור את האירוע הטוב ביותר במסגרת חגיגות בר המצווה, חשוב מאוד שבאולם יהיה מספיק מקום למקם את כל האורחים ואת כל האטרקציות, ציוד הגברה מעולה שישמיע את המוזיקה וגם את הברכות בצורה הטובה ביותר. השלב הבא הוא לדאוג לצוות מעולה שיגיש את האוכל בצורה יעילה ומהירה ויעניק שירות מעולה לכל אחד מהאורחים. האוכל נדרש להיות איכותי במיוחד, אך מרבית אולמות האירועים מסוגלים לעבוד גם עם קייטרינג חיצוני בצורה מספקת, אם משפחת החוגג מעדיפה להזמין אוכל מיוחד ומותאם לצרכים של אורחיה. כמו כן, על האולם לספק למארחים צוות הפקה לאירוע שירכיב את לוח הזמנים של ההתרחשויות וידאג לכך שהכול יתקתק כמו שעון שוויצרי ויתבצע בזמן.

מדוע האולם שלנו מהווה את הדרך המושלמת לחגוג את האירוע המיוחד שלכם?

על מנת לקבל את השירות הטוב ביותר במהלך ארגון האירוע, במהלכו וגם אחריו – אנו יצרנו את שיטת העבודה היעילה והאיכותית ביותר שתאפשר לכם ליהנות מהאירוע שלכם מבלי לדאוג לשום דבר. המיקום הנוח שלנו בראשון לציון מאפשר גישה נוחה גם מהעיר וגם מכל גוש דן, כך שניתן להזמין ללא דאגה את כל קרובי המשפחה שלכם מהאזור. בנוסף לכל זאת, האולם מספק את האטרקציות המקובלות כיום בתחום אירועי בר המצווה, כולל תאורה מרשימה, ציוד הגברה באיכות הגבוהה ביותר וצוות מיומן שינעים את זמנכם בצורה המעולה ביותר. מעבר לכל, אולם מעולה שאוהב ילדים בגילאים שונים הוא העזר החשוב ביותר שיהיה לכם לגיבוש אירוע מעולה לכל המשתתפים – כי בסופו של דבר, מה שהכי חשוב באירוע בת המצווה הוא שבעלת השמחה וכל החברים יישארו מרוצים ויזכרו לטובה את הערב הזה לאורך זמן.

 

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה